COMPAÑÍA


Fran Godón é o director de UT·Tópico Teatro tras dirixir Teatro no Aramio nos últimos catro anos e ser iniciador do TIT. Licenciado en varias filoloxías pola USC, gradúase como Especialista en Arte Dramática  na mesma universidade e comeza a interesarse de maneira cada vez máis activa pola interpretación sendo seleccionado no ano 2003 para participar na montaxe de Hamlet da Aula de Teatro da USC. No 2004 entra a formar parte do elenco da obra O asasino sorrinte de Teatro no Aramio coa que gañan o 2º premio do certame NaVangarda e coa que se estabiliza o grupo de traballo da compañía. Traballa como intérprete nesta e noutras compañías. Comeza a interesarse pola creación escenográfica e a iluminación e realizará deseños para TNA e outras compañías. Fran compaxina estas actividades con traballos variados ata que comeza a exercer como docente de lingua e literatura galega, a súa profesión actual. No 2007 decide dar luz ó seu primeiro traballo de dirección: A última balada, adaptación dun poemario de Oscar Wilde, que se estrea no Salón Teatro de Santiago de Compostela en maio dese ano. Nel pretende poñer en práctica un traballo de produción creativa que foi trazando a través das súas propias experiencias, formación, lecturas, etc…

Tras un ano 2008 no que se centrou máis na aprendizaxe e creación en soporte audiovisual, no 2009 decide volver dirixir e elixe para facelo un texto propio sobre o que configurar un grupo de traballo totalmente renovado: Memoria de Ut. A partir de aí é responsable (director e autor) de toda a actividade de TNA (Divertimento, Cinza, formación), do TIT e de UT·Tópico Teatro (Baile de Sombras e os proxectos actuais: Faust·Box e Ulrike desafinada) ata a actualidade.
  
Manu Lestón chega a Teatro no Aramio no ano 2009. Daquela está a remata-los estudos de enfermaría na Universidade de Santiago de Compostela e entra na compañía coa intención de comezar a facer interpretación dentro da dinámica do teatro universitario. Participa na montaxe de Memoria de Ut, tendo moi boa acollida o seu traballo. Pouco despois pasa a ser parte do grupo inicial do TIT. Tras un parón por motivos profesionais a finais do ano 2010 retoma a actividade dentro da compañía traballando como actriz en Baile de sombras e sendo partícipe da conseguinte aparición de UT·Tópico Teatro. Parte activa do proxecto dende entón traballa actualmente como actriz na montaxe de Ulrike desafinada.
 

Noelia Iglesias é licenciada en filoloxía Hispánica e bolseira de terceiro ciclo na Universidade de Santiago de Compostela. Forma parte do grupo de estudo de Calderón de la Barca e actualmente está a traballar na súa tese doutoral sobre unha obra deste autor. Ó igual que Manu chega ó Aramio para Memoria de Ut participando dende entón activamente na compañía. Participa como actriz na montaxe de Divertimento, tamén baixo a dirección de Fran Godón e coincide, asemade, en ser compoñente inicial do TIT e de UT·Tópico Teatro. Comparte escena con Manu en Baile de Sombras e asume cargo dentro da xunta directiva da compañía. 
 

Fernando Veiga. É, despois de Fran, o membro máis veterano dos que hoxe forman a compañía. Traballou como actor nas seguintes montaxes de Teatro no Aramio: Os cans calaban (2006), A última balada (2007), Minifundiolandia (2008) e Memoria de Ut (2009), recibindo por esta última o recoñecemento a mellor actor na X Mostra de Teatro da Universidade de Santiago de Compostela. Non participou activamente nos seguintes traballos da compañía por motivos profesionais e formativos que o levaron a vivir no estranxeiro durante ese período. A pesar diso segue a ser membro activo da compañía e socio fundador da asociación



Toni Salgado dedícase á interpretación dende que no 2000 entrou a formar parte da Aula de Teatro da USC, onde cursaba a carreira de Maxisterio. Está nela cinco anos  e participa como intérprete en tódalas montaxes dese período coincidindo con Fran e Natalia na montaxe de Hamlet. No 2005 salta ó profesionalismo e comeza a traballar para a compañía Factoría Teatro. Participa ata en seis espectáculos da mesma durante os anos seguintes ó tempo que continúa completando a súa formación teatral.

No ano 2007 é seleccionado para participar no espectáculo O regreso ó deserto (B. M. Koltès) do Centro Dramático Galego e na temporada seguinte fará o propio en A boa persoa de Sezuan (B. Brecht), tamén da compañía institucional. Colabora con outras compañías e traballa tamén en longametraxes de ficción: Doentes; curtametraxes: Carapuchiña e o pobo feroz, You are not thinking of me, A escuridade foi varrida da terra, etc.; series de televisión: Pratos combinados, Piratas e TV Movies: Mar libre. Actualmente é alumno da Escola Superior de Arte Dramática de Galicia na especialidade de Dirección.

Natalia D. Maside inicia os seus pasos como actriz na Aula de Teatro do campus universitario de Lugo en 1999 mentres cursa estudos de Enxeñaría. Traballará, entre outros, en montaxes de Máquina Hamlet de Müller ou Fin de partida de Becket. Posteriormente pasa a ser parte da compañía Caleac Teatro, onde figura como actriz durante cinco anos e representando sempre obras orixinais. No ano 2004, prosegue a súa formación pasando tamén pola Aula de Teatro da USC, onde coincide con Fran e Toni. Actualmente compaxina o traballo administrativo na propia universidade coa súa faceta teatral. Incorpórase á compañía na axudantía de dirección de Faust·Box ó tempo que defende tamén un papel na montaxe Ulrike desafinada.